Eibach-Bilstein coil-over kit for Lancia Delta HF Integrale by Miki Biason. Adjustment in rebound and compression in 10 “clicks” – with 10 preset settings.
330 CV per 1.250 kg.
Automobili Amos ha ripreso i progetti della Delta Integrale Gruppo A, dominatrice del Mondiale rally a cavallo tra gli anni '80 e '90, sviluppando dei rinforzi per la scocca, una roll-cage e nuove componenti per l'assetto che, a differenza del modello originale, dispone di sospensioni a doppio quadrilatero realizzate in alluminio.
Gli ammortizzatori Bilstein, creati e sviluppati nel nostro Bilstein Technical Center con Bilstein iRC sono, insieme al sistema d'apertura keyless, l'unico pezzo tecnologico presente sulla sportiva: si controllano con un'APP tramite smartphone e permettono differenti regolazioni per adattare l'auto alle condizioni stradali.
Fibra di carbonio, pannelli d'alluminio battuti a mano, sellerie d'Alcantara d'ispirazione racing e dettagli esclusivi caratterizzeranno tutti i 20 esemplari che saranno proposti ai clienti a prezzo di circa 300.000 euro
Complimenti per questa opera d’arte a cui poteveamo collaborare con la costruzione dell’assetto Eibach-Bilstein e la messa a punto.
Eibach Bilstein suspension with fix adjustment or adjustable Bilstein PSS10 Damper. Adjustment in rebound and compression in 10 “clicks” – with 10 preset settings.
Possibility of construction of specific springs for the rear and front.
Eibach Bilstein suspension with adjustment Bilstein PSS10 – adjustment in rebound and compression a 10 “clicks” – with 10 preset settings for use Track-Day or with adjustment springs and shock absorbers for using runway.
Cartridge diameter 40mm, 41mm or 50mm
Availability of Top Mount for front and rear
Also available in Bilstein B6-B8 with orginal springplate – adjustment “sporty-road”
Threaded front and rear shock absorbers for the Lancia Startos, for Fast-road use!
Bilstein PSS10 suspension – adjustment rebound and compression in 10 “clicks” – with 10 preset settings for use Track-Day or with adjustment springs and shock absorbers for Rally use.
Also available Bilstein MDS 2-vie per Lancia Stratos
Bilstein shock absorbers with reinforced adjustment “sport-street” for Lancia Fulvia.
Bilstein shock absorbers for the Lancia Delta Integrale Evoluzione “Deltona”
Finally the shock absorbers Bilstein B6 and B8 for the Lancia Delta Integrale Evoluzione are available.
The shock absorbers are built exclusively for NTP Italy for the European and Japanese market.
The Bilstein up-side dampers with a cartridge of 40mm is perfect for this Italian classic car and the setting is for sportive-street use.
Ammortizzatori Bilstein B6-B8 per la Lancia Delta Integrale 8 e 16V (non Evoluzione)
Finalmente sono disponibili gli ammortizzatori Bilstein con taratura sportivo-stradale e a stelo rovesciato – sistema “up-side-down” con diametro da 40mm e piattello porta molla originale per molle standard o molle ribassate come le nostre molle Eibach Pro-kit con un abbassamento di ca. 25-30mm.
Gli ammortizzatori sono BILSTEIN con 2 anni di garanzia e li produce NTP in esclusiva a livello mondiale.
NTP has developed a coil over kit with Eibach springs and Bilstein shock absorbers with PSS10 adjustment for the legendary Lancia Beta Montecarlo Gr. 5 from the track where only 11 units were built, already with Bilstein shock absorbers.
Coil Over Kit for Lancia Beta Montecarlo Gr. 5 for circuit racing – Eibach Springs with Bilstein high adjustable dampers and PSS10 adjustment. 10 different settings in rebound and bump